پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251187
فيلترشدن حاج قاسم در اينستاگرام همانند سوت و هلهله کفار زمان پيامبر است
تاریخ انتشار : 1400/10/15 11:29:15
نمایش : 1138
حسين شريعتمداري با تاکيد بر اين که اينستاگرام با حذف محتواهاي مربوط به شهيد سليماني مي خواهد اين صدا به جايي نرسد بيان کرد:اين اقدام آن ها شبيه به اقدامات کفار قريش در زمان پيامبر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از صبح زاگرس حسين شريعتمداري مديرمسئول رزونامه کيهان در گفت‌وگو با جمعي از فعالان فضاي مجازي استان کهگيلويه و بويراحمد در مقدمه صحبت خود در خصوص شهيد سليماني و ترور وي گريزي به تاريخ انقلاب زد و گفت: بهترين تعبير براي ناميدن آمريکا همان چيزي بود که حضرت امام فرمودند "شيطان بزرگ "؛ شيطان دست از فريب برنمي دارد، امريکايي ها از اول انقلاب هرچه در توان داشتند به کار گرفتند و به نتيجه نرسيدند اما رها نکردند و راه هاي ديگري در پيش گرفتند.

شريعتمداري ادامه داد: تمامي اقدامات آن ها را مي‌توانيم در حوزه جنگ نرم تقسيم کنيم؛ آن ها همه توانشان را مي گذارند اين صدا به جايي نرسد.

وي به راهبردهاي دشمن اشاره کرد و گفت: يکي از راه هايي که اين روزها در نظر گرفته اند تحريف واقعيات است؛ از جمله موارد ديگر مي توان به نفوذ و ايجاد نااميدي در مردم است؛ يک راهبرد بسيار مهم ديگر اين است که مردم احساس کنند ديدگاهشان در کشور ديدگاه اقليتي است.

شريعت مداري: شهادت حاج قاسم حماسه آفريد

شريعتمداري ادامه داد: حاج قاسم با شهادتش حماسه اي بزرگ آفريد که قابل انکار نيست، چندميليون نفر در ايران و ميليون‌ها نفر در ساير کشورها مثل عراق، سوريه، لبنان، يمن و فلسطين ارادت خود را به شهيد سليماني نشان دادند.

 مديرمسئول روزنامه کيهان با اشاره به اين که زماني دشمن اصرار مي‌کرد که مردم ايران از انقلاب دست کشيدند و نااميد شده اند، آيا کمرنگ شده است؟؛ پس حاج قاسم که بود؟ حاج قاسم نمونه تمام عيار يک الگو و نماد تمام عيار از اسلام ناب، انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي بود، وقتي اين همه جمعيت در شهادت وي اشک مي ريزند و به خيابان ها مي آيند هيچ گاه از ذهنشان نمي‌رود و هر بار که تصويرش را مي بينند در دلشان احساس نزديکي مي کنند؛ نشان دهنده اين است که اين جريان نه تنها اقليت نيست بلکه اکثريت قاطع است.

اين رزونامه نگار باسابقه کشور به يکي از ترفندهاي دشمن به نام " مارپيچ سکوت " اشاره کرد و گفت: قاعده اين ترفند بدين شکل است که اگر کسي احساس کند ديدگاهش در ميان ديگران در اقليت است و مورد قبول نيست، ترجيح مي‌دهد ديدگاهش را مطرح نکند؛ البته اين قاعده عمومي است و در مورد بزرگاني مانند حاج قاسم فرق مي کند.

وي افزود: مارپيچ سکوت همانند تونلي است که ديواره هاي آن را رسانه ها تشکيل داده اند، دشمن وقتي مي‌بيند ديدگاهي مورد قبول نيست، آن را وارد مارپيچ سکوت مي کند و آنقدر توسط رسانه‌ها چکش مي‌زند که وقتي از آن طرف بيرون مي‌آيد يک ديدگاه اقليتي و دم دستي است، براي اين که مردم بدانند ديدگاهشان در اقليت است و آن را بيان نکنند.

مدير مسئول روزنامه کيهان: حاج قاسم با شهادتش جادوي برجامي امريکا و غرب را به هم ريخت 

شريعتمداري بر تاکيد بر اين که حاج قاسم با شهادتش اين ترفند را به طور کلي ويران کرد ادامه داد: ژنرال مورفي خطاب به ترامپ مي گويد (شهيد) سليمانيِ کشته شده بسيار خطرناک تر از سليماني زنده براي ماست.

وي با اشاره به اين که اين ترفندها کارگر نيست ادامه داد: شهيد سليماني آنقدر بزرگ و باعظمت است که اين ترفندها تاثيري نخواهند داشت اما حواسمان بايد باشد ممکن است وقتي زمان مي گذرد کم‌کم چيزها فراموش و تحريف شود؛ کاري که اينستاگرام انجام مي دهد و مي‌خواهد اين حرف به جايي نرسد، همين نشان مي‌دهد که جايگاه شهيد سليماني بسيار عظيم است؛ مي ترسند و نشان مي دهد که جايگاه شهيد سليماني بسيار عظيم است اگر نميترسند چرا نام شهيد سليماني را حذف مي کنند.

شريعتمداري در ادامه با اشاره به کفار قريش که سوت و کف مي زدند تا صداي پيامبر (ص) به گوش کسي نرسد بيان کرد: دليل آن ها اين بود که مي دانستند اگر صداي پيامبر به کسي رسيد او را جذب مي کند؛ مي دانند وقتي حتي نام و تصوير شهيد سليماني وقتي به ميدان مي‌آيد کارها مي‌کند و حماسه مي آفريند و دل ها را منقلب مي‌کند، اينکه گفتمان انقلاب اسلامي مرز نمي‌شناسد آن را در شهيد سليماني ببينيد، اقدام اينستاگرام در فيلتر شهيد سليماني همانند سوت و هلهله هاي زمان پيامبر اکرم براي ممانعت از صحبت هاي ايشان بود.

وي به موضوع نحريف اشاره کرد و گفت: يکي از افراد منتسب به جريان اصلاحات مي گفت " در ديداري که با شهيد سليماني داشتم به نظر مي رسد او تفکر ما را قبول دارد "؛ اين در حالي است که پمپئو وزير خارجه ترامپ نامه اي به حاج قاسم مي نويسد و در سوريه نامه را به شهيد سليماني مي رسانند اما حاج قاسم نامه را نمي پذيرد؛ به او اعلام مي کنند پمپئو دومين نفر در ساختار سياسي امريکاست اما باز هم قبول نمي کند؛ فردي که نامه را رسانده بود و يا خود پمپئو مي گويد ما اصرار کرديم اما نامه را نپذيرفت؛ آيا حاج قاسم با اين نوع برخورد با دشمن، چنين تفکري را قبول دارد، لذا بايد مراقبت کرد.

شريعتمداري در ادامه گفت: دشمن به خوبي شهيد سليماني را مي شناسد و بيخود نيست که به سراغ او آمدند و خداوند بنده عزيز و بزرگوار خود را بعد از شهادت همچنان بالا مي برد.

مديرمسئول روزنامه کيهان گفت: حاج قاسم با شهادتش جادوي برجامي امريکا و غرب را به هم ريخت و ورق را برگرداند، قبلا امريکايي ها ظلم مي گفتند ميخواستند ما ديکته بنويسيم، اما اکنون مي گوييم برجام براي ما اولويت نيست، تحريم ها بايد خنثي کنيم اما باج نمي دهيم.

وي خاطره اي را از زبان اميرعبدالهيان معاون وقت وزير امور خارجه تعريف کرد و گفت:حاج قاسم با طعنه به من گفت که " حالا ديگه با جان کري هم قدم ميزني "؛ به آقايان بگو که ما به صورت مستند اخبار موثقي داريم که هواپيماهاي امريکايي در موصل نشسته اند و کلي اسلحه و مهمات براي داعش آورده اند؛ به اين ها تکيه نکنيد.

روزنامه نگار مطرح کشوري: اگر جهاد تبيين نباشد دشمن جاي ظالم و مظلوم عوض مي شود

شريعتمداري به مطلبي از سايت الجزيره اشاره کرد و گفت: براي دکترين اوباما هر نامي که انتخاب مي کنيد، بکنيد اما او و جوزف ناي بايد کوله بار خود را ببندند و به قم بروند تا بفهمند قدرت هوشمند چيست از همان مرزهاي پرمنفذي که قرار است بازرسان سازمان ملل و در ميان آن جاسوسان اسرائيل به ايران بروند و تاسيسات هسته اي را رصد کنند، از همان مرزها حاج قاسم سليماني خيلي زودتر نفوذ کرده است و اوباما و جوزف ناي را دور زده است.

وي با اشاره به اين که اينستاگرام اقدام به حذف محتواهاي مربوط به حاج قاسم مي کند ادامه داد:برخي غربگرايان طوري وانمود مي‌کنند که حاج قاسم شبيه آن ها بود؛ شما دلبسته به امريکا هستيد؛ مگر همين امريکا سردار سليماني را شهيد نکرد؟ مگر ترامپ با حالت افتخار نگفت که من دستور ويژه دادم؟ پس چرا مي گوييد شهيد سليماني طرفدار مذاکره و ارتباط با امريکا بود؛ لذا نبايد اجازه داد اين حرف ها مطرح شود؛ بايد اصل ماجرا گفته شود و جهاد تبيين صورت گيرد چرا که اگر جهاد تبيين نباشد دشمن جاي ظالم و مظلوم عوض مي شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html